Általános Szerződési Feltételek

Hatályos: 2019.05.01.-től

Mielőtt webáruházunkban azaz a https://lurkojatek.hu oldalon vásárolnál kérünk olvasd végig figyelmesen az Általános Szerződési Feltételeket és ha annak minden pontjával egyetértesz és azt feltétel nélkül el tudod fogadni, csak akkor vedd igénybe szolgáltatásainkat.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, nem minősül írásbeli szerződésnek, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, valamint semmilyen magatartási kódexre nem utal. A szerződés nyelvezete magyar.

Neked mint „Vásárlónak” a személyes adatainak a kezeléséről az Adatkezelési tájékoztató nyújt részletes információt, mely az alábbi linken érhető el : Adatkezelési tájékoztató. Kérünk, hogy rendelésed csak akkor add le, ha az Adatkezelési tájékoztatóban leírtakat is elfogadod.

Amennyiben kérdés merül fel webáruházunk működésével, a megrendeléssel vagy a szállítás folyamatával kapcsolatban, úgy Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken szívesen állunk rendelkezésedre.

1.Webáruház üzemeltetője

A https://lurkojatek.hu játék webáruháznak az üzemeltetője
Cégnév: STOCI Kft
Székhely: 1188 Budapest, Vezér u. 77.
Levelezési cím: 1188 Budapest, Vezér u. 77.
Elektronikus elérhetőségünk: info@lurkojatek.hu
Telefonos elérhetőség: +36-20-9189888
Adószám: 1213069-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-467704
Vezetve a Fővárosi Törvényszék Cégbíróság nyilvántartásában
Bejegyzés kelte:
Webáruház neve: Lurkójáték 
Webcím: https://lurkojatek.hu
Webáruház kapcsolattartó: Storczer Balázs

A https://lurkojatek.hu webáruház használatával te, mint vásárló elfogadod az itt található felhasználási feltételeket. A felhasználási feltételek nem ismerete nem mentesít az esetleges következmények alól.

2.Felelősség és szerzői jogok

A weboldal tartalmával kapcsolatos felelősség
Te mint vásárló a https://lurkojatek.hu webáruházat kizárólag a saját felelősségedre használhatod és elfogadod, hogy STOCI Kft nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért és kizár  minden a webáruház használói által tanúsított magatartással kapcsolatos felelősséget. A https://lurkojatek.hu webáruházban feltüntetett szöveg és képi tartalom kizárólag tájékoztató jelleggel kerülnek publikálásra. STOCI Kft a képi és szöveges tartalom aktualitásáért nem vállal felelősséget, ennek ellenére megpróbálja a látogatót a legfrissebb információval ellátni. STOCI Kft. a https://lurkojatek.hu oldalon az esetleges külső hivatkozások tartalmáért nincs felelősséggel, mivel arra ráhatása nincsen.

Technikai problémákkal kapcsolatos felelősség
A https://lurkojatek.hu webáruház esetleges időszakos leállásáért vagy egyéb technikai zavarért STOCI Kft nem vállal felelősséget, ha az rajta kívülálló okból történik (pl.: szerverhiba, vírus- vagy egyéb, más fertőzések, vagy más külső okok). Az ebből az okból történő bármilyen kárért felelősséggel STOCI Kft nem tartozik felhasználónak. Továbbá az elektronikus levelezésből eredő károkért, mint információtovábbítás, illetve kontaktálási probléma és az ezekből eredő károkért STOCI Kft szintén nem vállal felelősséget.

Szerzői jogok

A https://lurkojatek.hu webáruház teljes tartalma szerzői jogi védelem alatt állnak, így az abban található bármelyik elem másolása vagy kereskedelmi célú felhasználása tilos. Ezek figyelmen kívül hagyása jogi következményeket von maga után, melynek költségeit az elkövető viseli.

3.Termékek, szolgáltatások és azok árai

A https://lurkojatek.hu webáruházban játékokat lehet vásárolni. A termékek árai magyar forintban értendők és a magyar jogszabályoknak megfelelően a 27% Általános Forgalmi Adót tartalmazzák. A termékek mellett feltüntetett árak kizárólag a termék bruttó árát jelölik a szállítási költséget nem tartalmazzák. A szállítási díj mindig a vásárlás végén adódik a vételárhoz, mely mennyiség és ár függvényében változhat. A szállítási díjakról a szállítás menüben tájékozódhat. A szállítási díjhoz külön csomagolási költséget nem számítunk fel.

4.Megrendelés és annak menete

A https://lurkojatek.hu webáruházban kétféle képen tudsz rendelést leadni.
1. Regisztrációval történő rendelés leadás – Te mint vásárló a kosár gomb megnyomását követően választhatod ezt az opciót, itt meg kell adnod minden személyes adatod, illetve ha a megrendelni kívánt terméket más névre szeretnéd számláztatni akkor azt is külön megadhatod itt. Itt kiválaszthatod, hogy szeretnél-e információt kapni akcióinkról, illetve a webáruházban történt változásokról, akkor a hírlevélre feliratkozást is ki kell pipálni. Itt továbbá el kell fogadni az Általános felhasználási feltételeket is és az adatvédelmi nyilatkozatot mivel ennek elfogadása kötelező a vásárlás befejezéséhez. Ez után be tudsz lépni felhasználóneveddel és jelszavaddal fiókodba, ahol nyomon követheted vásárlásaidat. A regisztráció során megadott adataid kezeléséről az adatkezelési tájékoztatóban olvashatsz bővebben.

2. Rendelés vendégként – Helyezd a megvásárolni kívánt termékeket a kosaradba, majd a kosárgomb megnyomása után válaszd a vásárlás gombot, ezután kizárólag neved, címed és telefonszámod megadására lesz szükségünk, hogy a házhozszállítás gördülékenyen menjen. Fogadd el az Általános Felhasználási Feltételeket és az Adatvédelmi nyilatkozatot, csak ezután tudod leadni a rendelésed.

Rendelésed kizárólag webáruházonk rendelési felületén keresztül adhatod le.

A webáruházban megjelenő termékek képi megjelenése és a termék színe egyéb alkalmazások, gépi beállítások, illetve programok használata miatt eltérhet a valóságtól.
A https://lurkojatek.hu oldalon forgalmazott termékek mennyisége folyamatosan változik. Ezeket a változásokat nem minden esetben tudjuk lekövetni mivel nem minden beállítás van automatizálva. Azon vagyunk, hogy a készletváltozást naprakészen tartsuk, ha mégsem sikerül és úgy rendelsz meg terméket, hogy az még sincs készleten, arról haladéktalanul értesítést küldünk a rendeléskor megadott e-mail címre, vagy a megadott telefonszámon megpróbáljuk veled felvenni a kapcsolatot, hogy számodra a legoptimálisabb megoldást megtaláljuk.

Az utolsó lépésként a megrendelés leadása van. A rendelés leadása fizetési kötelezettséggel jár. Ez azt jelenti, hogy ha megrendelted a terméket és azt számodra kiszállította a futár kolléga át kell venni és a fizetési kötelezettségnek eleget kell tenni. Az általad megrendelt termékek és a szállítási díj együtt fizetendő a futárnál.

Ha rendelésed sikeresen leadtad, arról egy automatikus e-mail értesítést küldünk arra az e-mail címre amit a megrendelés során adtál meg. Ez az e-mail fogja tartalmazni továbbá a megrendelt termékek listáját, a rendeléskor megadott szállítási és számlázási címed és a teljes, azaz a szállítási díjjal növelt bruttó végösszeget. Előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mail postafiókod beállításától függően SPAM fiókodba érkezik, ezért kérünk azt is ellenőrizd. Ha a visszaigazoló e-mailben bármilyen hibát fedeznél fel, hibás szállítási vagy számlázási cím, hibás telefonszám kérünk, hogy Ügyfélszolgálatunkon azt jelezd telefonon, vagy e-mailben a javítás, illetve a hibás teljesítés elkerülése érdekében.

A visszaigazoló e-mail értelmében megrendelésed életbe lép és létrejön közöttünk a távollévők közötti szerződés. Ez elektronikusan kötött szerződésnek minősül, melyre az irányadók a PTK-ról szóló 2013 évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, továbbá az internetes társadalommal összefüggő bizonyos kérdéseit szabályozó 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak a mérvadók. A szerződés a 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik, mely a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részleteiről szól, szem előtt tartva a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és Tanács 2011/83/EU irányelvek rendelkezéseit.

Azonban Te, mint Vásárló kimondottan elfogadod, hogy fenntartjuk a jogot a megrendelés részleges vagy teljes egészében történő visszautasítására. A részleges visszautasítás során Vásárlóval egyeztetve történik a rendelés módosítása az esetleges készlethiány fennállása miatt. Teljes visszautasítás során nem vagyunk kötelezhetők egyeztetésre. Amennyiben nem kapsz értesítést rendelésed visszautasításáról 24 órán belül, úgy azt teljes mértékben elfogadtuk és a következő szállításkor kézbesítésre kerül. A termék kézbesítésének és a rendelésed státuszának állapotáról téged, mint Vásárlót, folyamatosan értesítünk a rendeléskor leadott e-mail címedre. Ilyen értesítések lehetnek amikor rendelésed átvette a futárszolgálat kollégája, illetve ezután mikor a termék vásárlónak kézbesítésre került, majd ezt követően mikor a rendelésed lezártuk teljesítettnek tekintjük. Ezek az e-mail értesítések nem minősülnek hírlevélnek, mert ezek a rendelés szállítási fázisainak a menetét tudatják vásárlóval.

5.Fizetési módok, számlázási tudnivalók

A https://lurkojatek.hu oldalon leadott rendelésid a következő képen fizetheted:
- Utánvétes fizetést választva a megrendelt termékeket a futárszolgálat munkatársánál egyenlítheted ki a termék átvétele előtt közvetlen. Ezt a módot csak akkor válaszd, ha meg vagy bizonyosodva róla, hogy a megrendelt termékeket ki tudod egyenlíteni készpénzben a futárnak. Nem minden esetben, de némelyik futárnál lehetőség van bankkártyával is kifizetni a termékeket, de erről a futárszolgálat diszpécserétől előzetesen érdeklődj.
- Előre utalásos fizetési módnál webáruházunk a megrendelés során megadott e-mail címre küld egy előlegbekérőt a teljes végösszegről, amit a szállítást megelőzően kérünk egyenlíts ki a STOCI Kft. által vezetett forintos folyószámlára, melyet az előlegbekérőn találsz. A termékeket kizárólag a végösszeg számlánkra kerülését követően tudjuk a futárszolgálatnak kézbesítésre átadni. Amennyiben az átutalás bankszámlánkra nem történik meg 7 napon belül, úgy rendelésed töröljük rendszerünkből, melyről szintén e-mail értesítést küldünk a rendelés során megadott e-mail címre.

Számláinkat e-számla formájában állítjuk ki a STOCI Kft. által használt Billingo számlázóprogram segítségével, papíralapú számlát nem nyomtatunk megrendeléseinkhez. A számlát természetesen PDF formátumban rendelkezésedre bocsájtjuk. Amennyiben számládat más névre szeretnéd, azt a rendelés folyamat során adhatod meg.

6.Szállítási információk

Webáruházunkban választható átvételi módok:

Házhoz szállítás: A házhozszállítás a megrendelés visszaigazolásától számított 1-5 munkanap.  Raktárkészlettől és mennyiségtől függően akár 24 órán belül is teljesülhet és a megrendelés során megadott címre történik. Amennyiben rajtunk kívül álló okból, mint készlethiány, beszállító késedelmes szállítása, stb., nem tudjuk rendelésünk kézbesíteni, úgy telefonon illetve e-mailben felvesszük veled a kapcsolatot a további egyeztetés céljából. A házhozszállítást az MPL futár kétszer kísérli meg. A második alkalom előtt megkísérli az ügyfelet értesíteni sms-ben vagy e-mailben a második kísérlet időpontjáról. Ha ebben az esetben sem sikerül a küldeményt kézbesíteni, akkor a futár a csomagot a kijelölt postán hagyja megőrzésre és itt lehet a csomagot később átvenni 5 munkanapon belül.

Postán maradó szállítás: A postán maradó csomag előnye, hogy te a posta nyitvatartási idejében bármikor átveheted a küldeményt amikor a posta számodra sms-t vagy e-mail-t küld a csomag átvehetőségi lehetőségéről.  A további előnye ennek a szállításnak, hogy akár szombaton is van lehetőséged átvenni a csomagot külön díj felszámítása nélkül.

Posta pontra történő szállítás: Posta pontra történő szállítás esetén a posta kijelölt pontjaira kérheted csomagod, mely lehet Coop vagy MOL benzinkút. Ezt a szállítási módot azoknak ajánljuk, akik munkaidőben nem tudják átvenni a küldeményt, illetve nem fix ponton tartózkodnak. Továbbá nagy előnye, hogy a MOL benzinkutakon a hét minden napján átvehető a csomag, így szombat és vasárnap is, míg a COOP áruházakban szombaton is a hétvégi napokból.

Kézbesítés csomagautomatába: Automatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett által megadott mobiltelefonra vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés lehetőséggel került feladásra , a csomag átvételéhez a címzettnek az automatánál bankkártyával kell rendelkeznie az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik ki. Ha a csomagot a 2 munkanapos határidővel nem vették át, a küldeményt beszállítják a postára. Erről címzett SMS-ben vagy e-mailben újabb értesítést kap, hogy csomagja melyik postán vehető át és azt meddig tárolják. Csomagautomaták listáját a erre a linkve kattintva találod meg https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso?selectedPostTypes=postamachine.

A webáruházunkban megrendelt Bruttó 20.000Ft termékösszeg után szállítási díjat nem számolunk fel.

A csomagok szállítását és az utánvétek kezelését a Magyar Posta Logisztika végzi munkanapokon 8-17 óra között. Amennyiben a kézbesítést a vásárló elmulasztja, úgy a szállítási költséget a vásárlóra terheljük. Ennek összege átlagosan 2000Ft/csomag. Amennyiben a kézbesítés rossz cím megadása miatt történt és vevő újbóli kézbesítést kér, azt már csak a termék és szállítási díj előre utalásával teheti meg.

MPL futár a csomagokat telephelyünkön tételesen veszi át, meggyőződve arról, hogy a csomagolás sérülésmentes és ép a csomag tartalma hiánytalan. Amennyiben kézbesítéskor bármilyen külső behatást tapasztalsz a csomagon, vagy a csomag sérült és nem készült kárfelvételi jegyzőkönyv, úgy azt azonnal jelezd a futárnak és ne vedd át a csomagot. A szállítás során bekövetkezett károkért STOCI Kft nem vonható felelősségre, a szállításból eredő károkat a szállítónak köteles megtérítenie.

Tulajdonjog fenntartása

A rendelés végösszegének teljesítéséig a megrendelt termékek STOCI Kft tulajdonát képezik.

 

7.Elállási jog, visszavétel

Amennyiben meggondoltad magad a megrendeléssel kapcsolatban és nem kéred a megrendelt termékeket, abban az esetben haladéktalanul értesítsd ügyfélszolgálatunkat. Ha még a rendelésed nem került átadásra a futárszolgálatnak, úgy rendelésed díjmentesen tudjuk törölni rendszerünkből, viszont, ha már átadásra került a futárnak, úgy a terméket át kell venned és az átvétel után azt vissza tudod küldeni részünkre STOCI Kft részére. Miután a megrendelt termékek hiánytalanul vissza érkeztek STOCI Kft székhelyére (1188 Budapest, Vezér u. 77) , utána cégünk az általad megadott bankszámla számra visszautalja a megrendelt termékek bruttó vételárát a szállítási díj nélkül. A szállítási díj és a visszapostázás díja mindig a vevőt terheli. Visszatérített csomagot ne küldj vissza utánvétes csomagként, mert azt cégünk nem veszi át. Mielőtt  megrendelt termékek bruttó vételárát visszautalnánk, meg kell győződjünk arról, hogy a csomagban lévő termékek épek, hiánytalanok és tovább értékesítésre alkalmasak.

Neked, mint Vásárlónak a Távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szabályozása értelmében a kézhez vételtől számított 14 napon belül jogod van a szerződéstől indoklás nélkül elállni és visszaküldeni a megrendelt termékeket. Az elállási jogodat nyilatkozat minta kitöltésével gyakorolhatod melyet itt találsz. Elállási jog nyilatkozatminta . Ezen minta kitöltését juttasd el hozzánk a meghatározott időn belül postai úton a 1188 Budapest, Vezér u.77., vagy elektronikus úton az info@lurkojatek.hu címre. Amennyiben postai úton kívánod e nyilatkozatot visszaküldeni részünkre úgy ajánlott küldeményként add postára, hogy ezzel tudd bizonyítani a feladást és annak dátumát. Az elállási jog határideje a nyilatkozat postára adásának időpontja. Az elállási jogodat a termék átvételétől, több termék megrendelése esetén a rendelésben leadott legutolsó termék kézhezvételétől számítjuk.
Ezen elállási jog gyakorlásából adódó szállítási költségen kívül más költség nem terheli vásárlót, kivéve, ha a termék nem eredeti csomagolásában érkezik és a nem rendeltetésszerű használatból adódóan károk keletkeztek a termékben. Ebben az esetben eladó STOCI Kft. követeltheti vevőt ezen károk megtérítésére. A kormányrendelet értelmében a termék visszaérkezését követően haladéktalanul de legkésőbb 14 napon belül vissza kell fizetni Vásárló részre a termék bruttó vételi árát. A visszatérítést banki átutalással egyenlíti ki STOCI Kft a vevő által megadott magyarországi forint bankszámlaszámra.
Az elállási jog gyakorlásának utolsó lépéseként küld vissza a megrendelet termékeket a STOCI Kft, 1188 Budapest Vezér u. 77. címre. A visszaküldésből eredő költségek Vevőt terhelik, STOCI Kft. az elállási jog értelmében kizárólag a termék bruttó vételárát köteles vevőnek megtéríteni.
FONTOS: terméket részünkre utánvétes csomagként ne küldj vissza, mert azt nem tudjuk kezelni az elállási jog gyakorlataként. Továbbá felhívjuk a figyelmed, hogy a termékek bruttó árát csak akkor fizetjük vissza, ha az visszaküldéskor és kezünkhöz vétel után is tovább értékesíthető formában van (csomagolása sértetlen, termék sértetlen használható, tartalmazza az összes használati utasítást).

 

 

Termékcsere

Amennyiben neked, mint vásárlónak a megrendelt termék pl. nem tetszik, akkor lehetőséged van annak cseréjére. Ezzel a lehetőséggel úgy élhetsz, hogy jelzed felénk e-mailben kérésed, illetve azt, hogy milyen terméket szeretnél helyette és miután STOCI Kft elküldte részedre a kívánt csereterméket, te azt az átvételkor a nálad lévő megfelelően becsomagolt csereterméket címünkre kitöltött címirat felcímkézésével futárnak vissza tudod adni inverz csomagként. Fontos, hogy a visszaküldendő terméket dobozba csomagold, mert az MPL csak a kartonos csomagolást tudja inverz csomagdíjon elszámolni cégünk felé. Amennyiben nem ennek megfelelően küldöd vissza a cserecsomagot, akkor a felénk plusz költségként keletkező szállítási díjat meg kell térítened STOCI Kft felé. Továbbá a cseretermék ára nem lehet kevesebb mint az előzőleg megrendelt termék ára. A felettes árat a cserecsomag utánvételi árába építjük be. A termékcsere futárdíja 990Ft, melyet a futárnak kell fizetni átvételkor.
A termék cseréjére személyesen is van lehetőség ügyfélszolgálatunkon történt egyeztetés után

8.Jótállás , Szavatosság

Jótállási idő

Termékeinkre 1 év jótállást vállalunk. Ennek kezdete a termék kézbesítésének dátuma, illetve, ha a terméket cégünk által kell üzembe helyezni, akkor az üzembe helyezés dátumától számított 1 év a jótállás.

Jótállás

Amennyiben bármilyen probléma merülne fel a termékekkel 1 éven belül rendeltetésszerű használat mellett, úgy Vásárló élhet jótállási jogával. Ezt írásban kell STOCI Kft-nek jelezni postai úton a STOCI Kft 1188 Budapest Vezér u. 77.-re címezve tértivevényes levél formájában, illetve elektronikus úton az info@lurkojatek.hu e-mail címre a hiba pontos leírásával és fényképek csatolásával.
Jótállási igényed alapján a jogosult választása szerint:
1. Kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jótállási jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
2. Az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a STOCI Kft. nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.

Jótállási kötelezettség alóli mentesülés

STOCI Kft akkor mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha azt bizonyítani tudja, hogy a hiba a teljesítés után keletkezett. Továbbá STOCI Kft nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

Ugyanazon hiba miatt egyszerre kellékszavatossági és jótállási igényt vásárló nem érvényesíthet.

Kellékszavatosság

Neked vásárlónak kellékszavatossági jogod van abban az esetben, ha a teljesítés hibás terméket tartalmazott, vagy nem a rendelésben feltüntetett terméket kaptad. Ennek bejelenteni való határideje cégünk STOCI Kft felé 14 nap, melyet megtehetsz írásos formában a STOCI Kft 1188 Budapest Vezér u. 77. számra címezve tértivevényes levél formájában, illetve elektronikus úton az info@lurkojatek.hu e-mail címre. A termék cseréjét a termékcsere pontban leírtak szerint teljesítjük azzal a kitétellel, hogy neked ezzel semmilyen további költséged nincs. Amennyiben vissza kell küld cégünk részére a hibás terméket, annak a postaköltségét is természetesen cégünk állja, és ez vonatkozik arra is, ha valamit nem küldtünk el a rendelésből.

Szavatossági igény eljárása
- Vásárló hátrányára a szavatosság kezelése nem térhet el.
- A Vásárló kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával)
- A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek STOCI Kft-t terhelik (Ptk. 6:166. §).
- STOCI Kft a Vásárló nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, melynek másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
- STOCI Kft a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított 3 évig köteles megőrizni és ha kell azt az ellenőrző hatóságnak megmutatni.

A 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet részleteit itt olvashatod el

Panaszkezelés és jogérvényesítés

Amennyiben nem vagy elégedett a megrendelt termékkel úgy panaszbejelentésre van lehetőséged. Ezt az alábbi lehetőségek egyikén teheted meg
- Postai úton írásban: 1188 Budapest, Vezér u. 77.
- e-mail formájában: info@lurkojatek.hu címre
- telefonon: +36/20-918-9888 -as mobilszámon
A telefonon történt panaszbejelentést azonnal megpróbáljuk kezelni. Amennyiben ez nem sikerül, úgy kérünk, hogy a panaszodat írásban is tedd meg. Ennek módját a fenti címek egyikére juttasd el. A beérkezett panaszt 30 napon belül kivizsgáljuk és megoldást találunk rá.

Amennyiben a kapcsolatfelvétel után még mindig nem tudtuk a panaszod megfelelően kezelni a termékekkel vagy szolgáltatással kapcsolatban úgy további panaszbejelentési lehetőségeid vannak:
- Panasztétel a fogyasztóvédelemnél – ehhez információkat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján találsz a www.nfh.hu , illetve a  http://jarasinfo.gov.hucímen. További információt kaphatsz az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület honlapján http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/index.html
- Budapesti Békéltető Testület  igénybe vétele, melynek elérhetősége: http://bekeltet.hu/elerhetosegek/
STOCI Kft a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
- Online vitarendezés eljárási lehetősége az uniós békéltető honlapon keresztül, mely magyar nyelven a www.ec.europa.eu/odr címen elérhető.
- Bírósági eljárás
A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:
- az eljáró bíróságot;
- a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;
- az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;
- azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;
- a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet.
A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálatunk telefonon munkanapokon 9-18-ig érhető el, ha bármilyen kérdésed merülne fel rendeléssel vagy a webáruház működésével kapcsolatban.
Csomagokat ügyfélszolgálatunk a rendelések mennyiségétől függően munkanapokon 9-13-ig dolgozza fel és adja futárszolgálatnak kézbesítésre. 13 óra után beérkezett rendelések feldolgozása a következő munkanapon történik.

Egyéb rendelkezések

STOCI Kft jelen Általános Szerződési Feltételeket és a webáruházban feltüntetett árakat módosíthatja. A módosítások a webáruházban való közzététellel lépnek érvénybe és csak a közzététel után leadott rendelésre vonatkoznak.